wtorek, 16 kwietnia 2013

Wstęp



     Witam :-) W ostatnie Święta Wielkanocne odwiedziliśmy rodzinę, a że tam mój młodszy kuzyn nalegał na wspólny seans stwierdziłam „Czemu nie?” i tak się złożyło, że obejrzałam z nim „Strażnicy marzeń”. Muszę przyznać, że NAPRAWDĘ mi się spodobało. Z czasem trafiłam idealnie, bo akcja rozgrywa się również w okresie tych świąt, tak więc można było poczuć ten klimat (tym bardziej, że tegoroczna Wielkanoc była wyjątkowo śnieżna).
     Po świętach ten film jakoś tak za mną „chodził”, a że w szkole dali nam trochę luzu miałam czas na obejrzenie tego jeszcze raz (no może kilka… ). I wtedy postanowiłam spisać swoje uwagi i komentarze na temat „Strażników marzeń” – bo trochę się ich znalazło.
     Toteż, jeśli tak jak mi, podoba Ci się nowość DreamWorks’a (bo według mnie to najlepsza bajka jaką oglądałam) to zapraszam do czytania i komentowania (komentarze działają bardzo motywująco - nawet te niepochlebne), jestem pewna, że każdy znajdzie tu coś dla siebie :-)    


1 komentarz:

  1. Witaj.
    Bardzo fajny blog. Naprawdę nieźle wszystkiego dopatrzyłaś i jest to dopięte na ostatni guzik. Życzę ci powodzenia w blogowaniu. Byłoby mi miło (nie chcę spamować czy coś), gdybyś wpadła czasem i jeżeli by Ci się spodobało to byś poleciła go komuś kto również ich lubi będzie mi bardzo miło. c;

    A tu link --------> http://nowe-przygody-nowej.blogspot.com/ <--------- knil ut A

    OdpowiedzUsuń